Monday, December 21, 2009

....Alahai Lyna...

Kejadian berlaku minggu lepas. Malam tue, aku, asben ngan lyna tido kat hall sebab panas sangat malam tue kat putrajaya....umah kami takde ekon....nak tido dalam bilik, bilik pun rasa berbahang....so buat keputusan, tido di hall sajork..

Then, pagi tue, aku bangun + solat subuh dan mandi....bila aku kuar jer dari bilik air dan aku tengok lyna tengah macam ni....

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

Erm...alahai lyna....posing ngan gaya...AKULER PENUNGGU KOTAK....

3 comments:

bukhairiah said...

lyna nie wt lawak ler...jatoh kang...awl tol bgun pg yer...diena pon dh pandai manjat...

.:fyzz:. said...

kah kah kah (aku tengah ketawa berdekah2 tatkala ini) hahaha lyna wat lawak di subuh hari yer..tekezut cipanzi aku melihatnya..lyna2..tuh la ejan wey...la nih cuaca mmg panas kan...mmg kalau silap skit dok kt luar .rasa sgt bahang..

.:mama dhia:. said...

hahaha...la..cuternyer penunggu kotak tu...hahaha...gelak sorang2 org depan pc ni kak...hahaha...