Tuesday, November 10, 2009

"Teka Syiling Giveaways - Sempena Pelancaran http://nojj.blogspot.com"

Kali nie nak join plak giveaway nak dianjurkan oleh kawan lama aku nie Puan Nojah....lama giler berkawan ngan die...dari form 1 sampai form 5...pehtu belajar uitm sekali...pehtu skang pun kawan lagi....adoyai...boring pun ada dah nie....hehhehe...aku gurau jer nojah yek...ko jgn ngadu plak kat pakcik hassan tuah plak yer... Puan Nojah nie dah tukar link blog baru...coz link blog lama tue tersalah eja....kata belajar ambik subjek typing pass...camne bleh salah taip nie....so die suruh teka bape rm syiling die tue...so sesape nak meneka, bleh klik kat sini

so nojah di tekaan aku yer....RM56.50

4 comments:

.:fyzz:. said...

ejan ko bio betui..tak logik tui la rm56 hengget je..tapi tatau la kot2 hg betui.heheh

::Mamalyna:: said...

tak logik ker...takpelah, aku teka jer..hehehe

ايزان عبداللطيف said...

aku jugak yang masih lum teka2 ni...hahaha

..nOj.. said...

siot je ayat... ko kira x brape lama kte kwn ni...
tp meskipun kte dh kawan hampir 20taun (ye ke?) yg salah tetap salahhhhhhhhhh hahahaha

xtentu lg salah ke betol weh... nanti ai btau ye...