Thursday, November 5, 2009

First Day Without TV

Semalam aku bitau yang tv aku rosak kan....balik dari keje semalam, asben aku on tv n u know what, TV TU BLEH ADA GAMBO!....camne bleh jadi camtu? Asben aku p tepuk kiri kanan tv tue...tup kuar gambo....maka muka kami penuh gumbiraler kan....bak kata asben aku, magik kan....yo ler tue....pehtu die kuar p main tenis die tu ler...aku duk ler umah melayan cik mek tue...semalam tak masak coz dah takde lauk basah dah kat umah aku tue....pehtu dalam kul 6++ lepas roda impian tue, aku rasa mengantukler....ngantuk sesangat2....aku ape lagi ajak lyna masuk bilik gelap...die pun dah cam mabuk dah jalannyer (mengantukler tue)....aku tak tido pun sebenarnya....just landing2 di atas tilam empuk sikit....kat luar atas tikar jer....sakit badan den nanti kan...

Pehtu dalam kul 6:45, aku bangun coz nak mandikan n siapkan lyna ngan baju malamnyer....maka aku pun onler tv.....gambo tak kuar....aku pun ketukler tv tue....tak jugak kuor gambonyer....aku ketuk kuat sikit ikut versi asben aku....tak kuar jugak....dalam aku ketuk2 tv tue, cik lyna pun sameler ketuk tv tue....aku biarkan aje...mana tau kut2 ketukan die tue bleh buat tv tue kuar gambo....tp takde pun....aku pun fed up...lantak ko ler tv....pehtu aku masuk balik bilik gelap....

Dalam kul 7:15 camtue asben aku balik, aku cakap, tv dah tak kuar gambo dah....die pun ketuk...dan ketuk lagi....tp mmg takde ok!!!! Abang, magik dah tak jadi ker?!!!! maka malam semalam kami on jugak tv cuma dengar sore ajelah...pandai2ler kami imagine gambo camne....citer pasal najib ngan cuepac...pehtu citer pasal jemaah aji terkandas ler....pehtu kul 9 alih siaran ke astro ria.... Sehati Berdansa minggu nie joget ker...aku semalam cuma dengar lagu sudirman jer....dah tahap boring nak mampus kan....aku sekali lagi masuk bilik gelap dan asben aku masuk bilik komputer...ape jadi pehtu aku pun tak tau coz aku tido....dan aku tersedar kul 2:30 pagi tadi...

entry aku yg nie tanpa gambo....korang baca dan imagine ajelah yer....kiranya korang cam keadaan aku yang dengor jer tv tue citer ape tp gambo tarak....

No comments: