Thursday, November 5, 2009

Alhamdulillah....Lyna Ok..

Kan pagi tadi, lyna duk nangis2 masa aku tinggalkan die kat taska kan....aku punyeler risau kat ofis nie....duk fikir, apsaller lyna yek....sakit ke? demam ker? tak sabar aku nak tunggu lunch hour tadi....ape lagi aku tadi, kul 12:50 dah kuar bilik dah....drive n elok jer aku park kete, nampak lyna tengah main2 kat tepi cermin....aku masuk jer dalam taska, terus meluru kat aku....syukur sangat, lyna takde ape2.....agaknya nangis tadi, nangis manja or mengada2 or saje nak susahkan ati mama yer...
ni gambo time lunch hour tadi..

1 comment:

Unknown said...

ala ijan, bebudak memang gitu, ada masa memang tak mo kena tinggal, ada masa tak heran pun kita tinggalkan dia..hehehe

re:- akak pergi hari ahad.. parking banyak kosong kat alamanda tu.. tak tau la this week penuh ke tak