Monday, October 26, 2009

Selama Nie Asik Tengok Muka Senyum Je, Meh Tengok Muka Time Nangis Plak

Selama nie asik duk tengok muka lyna senyum2 jer kan....ni tengok muka lyna cute ke tak time nangis....

Ari sabtu, asikler main panjat2 kusi sofa kat umah tue...siap tukar2 kusi plak tue...jap2 panjang kusi nie pehtu turun panjat kusi tue plak....lyna kalau nak turun dari kusi, kebiasaanya dia alihkan badan die mengadap kusi dan turun perlahan2 ngan kaki....tp hari tue ntah ape benor yang die rasa die dah terer sangat, nak turun ngan muka ke hadapan...badan tue tak bape nak balance lagi kan....memang nyaris nak tersembam muka kat lantai tue...nasib baik aku sempat pegang badan die kat area pampers tue.... memang tue jer yang aku sempat capai....agaknya terkejut ngan pegangan aku yang kuat tue....sambil tu aku cakap cam nie ngan lyna ngan gaya mak tiri....'amboi, biasa sangat buat nakal tue'... Ape lagi minah tue....menangisler kan...Dudukler nangis sorang2 kat tepi kusi yang die nak jatuh tue...dalam nangis2 tue, sempat lagi capai mainan donut tue....alerrr...ciannya...tp biasaler lyna, nangis mengada2...pehtu merajuk...kecik2 dah pandai merajuk...ikut gen sape ler tue...

6 comments:

MRS. K ^ibuhadifhessa^ said...

nangis pon comel jugak... heheheh

bukhairiah said...

ikot Gen2 hehhehe ikot mamanya la kot...

~farah~ said...

alalala...ciannye lina. majuk kat mama ye...hihi.

::Kak Sambal:: said...

mrs. K, comel ker nangis tue...kalau nangis, bingit telinga mama nie ha...hehehe

mrs. bubu, adaler sikit2 gen tue...

farah, sendiri cari pasal...nasib baik tak tersembam kat lantai...

.:fyzz:. said...

awat keriau (menangis) tuh aku ckp lorat kedah tuh hehe..ish biasalah budak2 kdg2 naik histeria gak ngan telatah nakai depa tuh..alo tuh la keriau pun tomey gak..

::Kak Sambal:: said...

pijot, hang dah start dah bahasa kedah hang tue...paling aku tak bleh lupa, hang kata kelui...aku ingatkan apeler kelui2 tue...rupanya panggil..hehehe...aku dah nak naik hulk dah wei...tp kadang nak gelak iye jugak...sat jer pehtu terus diam ok n main...