Monday, October 26, 2009

Sape Bilang Gadis Melayu Tak Menawan

Meh kita nyanyi sesama....

Siapa bilang gadis melayu tak menawan
Tak menarik hati, tiada memikat
Kalaulah memang tak mungkin aku tertarik
Kalaulah sungguh tak mungkin aku kan jatuh
Aduhai... lemah lembut gayanya
Serta manis senyumnya
Hitam pekat rambutnya
Ayuh ambil si dia
Di antara gadis gadis seluruh dunia
Tiada yang sehalus mulus oh setulus dia
Di antara gadis gadis seluruh dunia
Tiada yang sehalus mulus oh setulus dia
Budi bahasanya, pandangan matanya
Sentuhan jiwanya membuatku terlena

haaa...gambo yang nie dah tak bape nak melayu dah....duk bersila besor gayanya...

gambo lyna ari jumaat lepas di taska, bergaya with her baju kurung raya

5 comments:

bukhairiah said...

holoh holoh holoh...cute jer pkai bj kurung...dh pandai jln lg cute...

mela said...

comelnyaa...ayu gitu.

::Mamalyna:: said...

mrs. bubu, ari tue mamanya pun pakai baju same corak jugek...dah terer jalan dah skang....tunggu masa nak berlari jer...

mela, tq acik mela...kim salam kat abang danish motoq besaq yer...

.:fyzz:. said...

wey..first time tgk lyna kai bju kurung..alooo comeynya nmpk dh cam budak beso dh..:)

::Mamalyna:: said...

pijot, baju kurung lyna tue labuh benor kainnyer tau...tengok nanti, bleh pakai ke raya aji ler...wei, aku raya aji kat aloq setaq KUT...