Monday, October 26, 2009

Zhaneez Craft-Giveaway

Kali nie aku nak join Zhaneez Craft-Giveaway......

Anis ni tengah study kat UKM dan untungnyer Anis kerana dikurniakan bakat menjahit craft yang sangat2 cute dan comey.... Aku terjumpa blog ANIS nie semasa blog walking....time tue memang aku nak sangat belikan lyna sepit bunga besar, nak pakai time raya....time aku order tue dah dua minggu pose dah....maka aku beremail-email ngan anis yang masa tue tengah praktikal kat majlis perbandaran kluang, johor yang aku kalau boleh nak dapat barang nie before raya...ni ler antara craft2 yang aku order ngan ANIS....1 sepit bunga beso, 1 sepit nama LYNA (yg nie aku amat2 suka) dan 3 brooch... dan rezeki aku, dan kebolehan tangan ANIS yang terer, maka aku dapat memakaikan lyna di hari raya hairclip tersebut....
pic taken from blog zhaneez-Craft
dan jika aku ada luck dalam giveaway nie, aku akan dapat 3 hair clip bunga crocheted dr zhaneez....ooo aku amat2 suker....dapatler lyna pakai time lyna jadik flowergirl masa makngah lyna kawen nanti....
Dan dibawah ini, gambo2 lyna yang pakai sepit dari Zhaneez Craft
nama saya LYNA, kalau tak percaya, sila tengok hairclip saya...
Anis, moga murah rezeki akak yek...Amin

No comments: