Thursday, September 3, 2009

BILA LYNA BERCERITA


hAI.....ada sape2 rindu nak tengok muka saya tak....hehehe..... kawan2 mama last tengok muka saya ari jumaat lepas kan....kiranya dah 5 hari mama saya tak masukkan gambo saya nie....nak kena mama nie tau.....ape2 pun, saya sayang mama dan ayah saya.....

Syok tau balik kedah....walaupun penat coz jauh....(ayah, awat kg ayah jauh sangat?......) tp saya hepi coz dapat jumpa mak tok, tok wan, cik nani n paksu mi yg duk asik sms ngan cik 'baby' tue...hehehe.....tak lupa jugak, bleh jumpa tok daddy, tok mama dan cu na.....tp biasaler saya, mula2 jumpa, saya shy2 meow sikit.....tak lama pehtu saya ok.... nak tau ape yang saya dapat time kat kedah....

First, saya dapat rambut baru.....ok tak? mama duk cakap nak potong rambut depan saya yang duk selalu mencucuk mata saya kan.....mak tok dah tolong potongkan.....nie ler rambut baru saya....blehler dikatakan rambut raya.....
Pehtu saya dapat kasut raya.....TQ mak ngah n cik nani.....time meka p beli kasut nie tuk saya....meka bawak saya kat al-ikhsan coz nak acu kaki saya kat kasut nie....mama ngan ayah tak ikut time nie coz meka kuar....mahal tau kasut nie....nak harap mama ngan ayah beli....memang lambatler saya dapat.....cantik, saya suka coz ia kaler pink n putih....pas beli terus mak ngah ngan cik nani pakaikan....Toce...toce...
wan plak suruh saya pakai kasut nie dalam rumah coz wan kata supaya suruh biasa pakai kasut....maka saya pun pakai kasut nie dalam umah....sila abaikan rupa saya yang serabut tue....Camne tetiba ada siptik mama kat pp saya nie.....ooo tadi masa lunch tadi, mama ngan ayah balik umah....ayah dukung saya....mama nak cium pp coz nak p keje, pehtu ayah p lekatkan pp saya kat mulut mama....so melekatler siptik mama....takpe mama....lyna tau ayah tue memang notti.....saya redha jer pp saya jadi camnie....
okler....dah abis dah citer saya tuk ari nie.....sekian, terima kasih....

5 comments:

Anonymous said...

Sampai petang ada "Siptik " tue ayah dier tak lapkan...Hahahah

.:fyzz:. said...

cepat je dh beso dh lyna yer..raya ni bwak la lyna jalan umah..umah laki hg taman apa tah wey?

bukhairiah said...

tomey...tomey...saya pon nk potongkan ckit rmbut dpn eirdiena tp takot lak dia gerak2...

::Mamalyna:: said...

anonoymous, memang pun...dah agak dah...

pijot, bulan nie lyna nak setahun dah...umah laki aku taman seri empangan, dekat ngan mada

mrs. bubu, ejan pun tak tau camne mak tok die potong...mula2 skit jer...pehtu atas lagi potongnyer...nampak 'kemas' sikit mula lyna pas ptg rambut tue...kalau tak serabut jer...heheh

..nOj.. said...

beh beh kasut raye dh ade... lawo ... jgn lupa pakai setokin tau dik lyna