Friday, August 28, 2009

::MACAM2 CITER::

Citer first
nie gambo bazar ramadan putrajaya yang berjaya disnap dari tempat aku.....time nie baru pukul 3.30 petang.... tp kete dah nak penuh dah.... dan aku tak penah PERGI sebab hari2 aku tengok ramainyer orang p sini.....kalau aku pegi, aku terpaksa bersesak2.....ooo tidak..... aku ingat asben aku pelik pasal aku tak nak p bazar kat sini.....

abang: ayang, nak p bazar ramadan kat mane nie....kat sini nak? (putrajayaler tue)
aku : p yang lainler, sini taknak.....
abang: awat tak nak....ayang ni selalu nak p yang jauh2.....
aku: sebab kat sini, hari2 ejan tengok org duk bersesak2....ramai orang....so tak suka....

Citer second
petang semalam aku received call, katanya dia org pos laju....bitau yang aku antar parcel ke reen di klang tak dapat dihantar coz orang kat sana kata tak kenal reen....ehhh biar betul....ni bukan kali pertama aku antar kat reen.....kali kedua dah.....reen pun story citer ni kat blog die....nak baca, sila klik SINI yer.... then org pos laju tuk tinggalkan slip tuk aku pickup balik barang tue kat pej. pos laju kat presint 3.....sian reen, dahler first customer mamalyna-eshops.... maka aku pun pagi nie cargas ke pos laju tuk pickup barang n pos balik ke reen.... ngan selambanya aku membawa barang2 di bawah nie bagi kegunaan mengepos....aku buat cam kaunter pos laju tue aku yang punyer, hehehehe
keterangan gambo, slip pos tuk ambik barang balik, slip pos laju, gunting, stepler n saletep, envelop baru then purse....nak mengepos kena pakai duit yer....harus bawak purse....

Citer third

Baju raya aku ngan lyna dah dapat dah.....sedondon okey.... tp aku tengok cam besar sikit....besar takpe...jgn kecik.....harap2 nanti baju nie bleh dipakai lagi time mak ngah lyna kawen nanti.... dan ini jugak FIRST BAJU KURUNG LYNA....tak sabar aku nak mengetest kat lyna balik umah nanti....

taun lepas lyna takde baju kurung yer....umur lyna time rasa pun baru 2 hari.....baju lyna time raya lepas cuma pampers, baju baby dan kain bedung jer....baju raya aku plak taun lepas ialah....kain batik, tshirt, sweater, stoking n ikat rambut tinggi2.....uwaaa.....dan kami sambut raya di mana........ di HOSPITAL PUTRAJAYA........uwaa....sedih2....

1 comment:

.:fyzz:. said...

ala2 sedihnya rasa leps hg terpksa raya kt sepital.tp hapinya sambut lyna di bumi yg penuh panca dan roba nih..niway..raya nih hg raya kt lipis kan..aisey lyna 1st baju raya..ok 2 nice..koran tema kaler gold ye...?