Friday, August 21, 2009

KIDSOUTFIT DI MAMALYNA-ESHOPS

Sekarang tokey kedai mamalyna-eshops, akuler tue, hehehehe telah mengembangkan sayapnyer kepada kidsoufit plak.....tidakler hanya tertumpu kepada baby tight dan legging sahaja...ni stok yang aku ambik semalam.....tidakler banyak sangat sebagai permulaan kan.....

so pagi tadi, terus aku mengapdet blog mamalyna-eshops dan TQ kepada REEN yang jauh di klang sana kerana menjadi pelanggan pertama membeli kidsoutfit ini....tocei2.....antara kidsoutfit yang aku jual di sini boleh dimatchkan ngan legging dan baby tight....

Selain daripada itu, aku jugak menyediakan harga pakej....so para pelanggan tak perlu nak pening2 nak beli baju ke romper ker pehtu nak match2 plak.....sebab ape aku cakap camtue....sebab aku pun penah kena jugak.....belek2 baju pehtu fikir, nak pakaikan ngan ape yek.... ha....sekarang senang....aku tolong matchkan utk korang yer....ni antara pakej2 di mamalyna-eshops.... siap ada diskaun lagik.... baju2 nie bleh dibeli secara berasingan....pakej2 nie hanya utk mereka yang membeli 2 pasang di mamalyna-eshops....aku hanya tolong match sajer....sil jamu mata...

Pakej MACHO

Tshirt Macho Madness (RM18) + dark brown baby tight saiz 0-6m (RM17)

Total RM33

PAKEJ I LUV PINK

Romper I luv garden (saiz 9-12m) + baby tight pinky luv (12m-18m)

Total : RM30

PAKEJ CUTE

Sleevelees Butterfly (saiz 3 tahun) + legging pinky luv (saiz L)

Total : RM33

Untuk jamu mata ngan kidsoutfit yang cute dan cantik.....bleh klik ke

http://www.mamalyna-eshops.blogspot.com

No comments: