Monday, August 24, 2009

::CERITA BASI HARI JUMAAT::

Cerita ari jumaat, nak citer ari senin bleh....blehler.... ari jumaat adalah penghulu segala hari maka aku ambik keberkatan hari jumaat itu utk memakai jubah....bleh ker camtue....ada kaitan ke citer aku nie.....suka ati akuler kan....dah blog aku....hehehe......pehtu nak jugak2 masuk contest by izan, maka aku pakaikan ngan shawl.... jubah itam, shawl coklat.....matching kan....buat2 jer matching....hehehe....

Sepanjang aku mengandungkan lyna, aku tak penah pun pakai jubah tau....aku biasa pakai blouse jer with skirt....asben aku pelik jer pagi tue....agaknye duk fikir, awatler bini aku dress camtue agaknya..... adakah aku semata2 membeli jubah baru tuk dipakai dihari jumaat?....tidak sama sekali yer.....aku pakai jubah mak aku....hehehe....tp nampak gayanya....ituler first n last aku pakai jubah yer.....kerana ape...ntahler...aku rasa tak selesa....banyak sangat angin lalu kut bawah....hehehe....

harus ada gambo bersama princess kesayangan yer..... lyna mucuk!!!
pic penuh berjubah.....
CANON....sila ambik ai sebagai model xl camera korang yer.....tp aku rasa aku bleh jugak jadi iklan kedai emas tomei kut.....tu ada mengerlip kat tangan aku tue.....

dan ini jugak gambo aku pertaruhkan tuk contest yer....lihatler pipi ku yang berbotox tue.....aku heran betul, bila botox nie nak surut yek....hehehehe

3 comments:

ratna said...

cantik berjubah. saya pun terasa mcm nak gak berjubah..tp nanti2 ler dulu..

::It's Me:: said...

kak ratna, cantik ker...rasa cam mengandung jer...hehehe...sekali tue jer saya pakai...hehehe

Mama @wisy said...

cantik lah...