Thursday, August 13, 2009

::BERITA SEDIH::

First
Al-fatihah buat Ustaz Asri Kumpulan Rabbani kerana telah kembali ke rahmatullah tadi....Selalu bukak Astro Oasis dlm pukul 7 mlm dan dalam segmen indahnya iman....sedap suara arwah berzikir....lyna pun suka dengar..... Mudahnya arwah kembali kepadaNya....


Second
Sepatutnya aku bercuti ari senin dan selasa depan p PD coz somi aku ada mesyuarat....so dapat bilik dan dia pun urusetia so bolehler aku menempek kat bilik die....sambil2 tue bleh bawak mak aku jalan sekali kan.....tup2 tadi pagi dapat tau...mesyuarat tue CANCEL.....ini kerana ada kes H1N1 kat spital PD.....wuaa.....melepas nak jalan2.....tp kesihatan harus diberi keutamaan....tambahan plak aku ada anak kecik kan......takpe, maybe lain kali aku bleh together2.....insya allah

4 comments:

SyaNa said...

Al-fatihah utk ustaz asri :(

takpe la beb..tak dpt dpt bercuti pn, janji sehat kan

aLoNg@Na said...

Al Fatihah jg buat arwah..
Sgt terasa kehilangannya..
Tahun ni takbir raya tnpa arwah..
Alg pn sgt suka dgr sore dia,bla ngaji,bla azan,bla tkbir raya..sgt merdu dan syahdu...

cuti2 ps H1N1 reda nti ek..kshtn hrus diutamakan..trutama budak lyna tu...

::It's Me:: said...

syana, alfatihah utk ustaz...kesihatan harus diutamakan

along, memang trasa sangat ustaz asri dah takde...biasa astro awani ada jer dengar die berzanji....semalam bukak, dah takde dah sore die...maybe menghormati... tadi baca paper utusan n tau story meninggal die...

H1n1 ni memang menakutkan...dunia nak kiamat kut...

Urusetia said...

Apa plak channel Awani...???Awani 501...Channel Oasis laa 106...Sian retreat tak jadik...Kita retreat kat aloq setaq laa...heheheh