Wednesday, July 1, 2009

Semalam masa kat nurseri, cam biasa duk borak2 ngan mama kat situ....maka terkeluarler citer pasal 'baby bites'.....'baby bites' nie makanan ok, cam snek tuk baby.... bukannya citer cara bayi menggigit tau..... aku tak penah lagi kasik lyna makan mende alah nie.......so aku memang teruja nak tengok lyna mamam 'baby bites'......pas keje, terus zaaassss ke mydin.....cari punya cari, round punyer round mydin tue takdop...... cadangkan kat asben, p kat manjaku bangi......dah sampai, aku tengok ada....tp cam2 brand plak.....konpius aku nak beli mana satu....pueh aku membeleknya.....last sekali, aku sambar yg ini........
(gambo diambik kat umah yer....kang ada ingat aku gantung towel dalam kete pulak.....hehehe)


Harga rm6.90....ada 12 pek dan dalam satu pek ada 2 keping, so ada 24 keping semuanya....Pas je beli, terus aku bukak satu pek n kasik lyna mamam......abis ko! sedap yek lyna...

Oooo yer....ari nie lyna dah tukar bilik....bilik budak lasak sikit since lyna pun dah lasak n 9 bulan....lyna lambat sikit masuk bilik tue coz bilik tue penuh....harap2 lyna kat bilik tue leh cepat berjalan....tak sabo nak tunggu lyna pandai jalan.... tadi thari time aku p kat taska, lyna tido....tanya kat cikgu die, camne lyna first day kat bilik tue....cikgu cakap ok......harap2 betuller ok....

5 comments:

ibuafiqahhuzaifah said...

baby bites niey ok..
kwn aku yg suggest makan..
dia amik perasa ayam n sayur...
aku pun ingat nak cari gak kat afiqah...
stp kali kawan aku bg mesti dia abis makan...hehehe

::Kak Sambal:: said...

irni, tu ar...aku first time kasik lyna makan...abis plak tue...aku ambik perisa carrot...aku ngap jugak sikit semalam, sedap jugak wei...hehehe

aLoNg@Na said...

kebetulan alg td pun dok nengok2 gak baby bites brand ni..1st tu nk amik dh,tp dok tingat dak danish tu bru nk msuk 5bln xjd la plak..tp ok ke ek klu alg bgi dia skang?..

sara said...

sara pun bgi danny gak mkn bby bites ni,amik perisa ayam n sayor. sedap jek tgok die mkn.if daddy die yg jge danny mkn, sekeping danny mkn, sekeping daddy die yg mkn..hehehehehehe

.::Lynn::. said...

baby bites ni mmg sedap.. kalo g care4 gerenti xpernah ada stok.. selalu beli kat manjaku.. borong sakan.. kunun2 nak penuhkan kabinet, tapi dalam keta je dah habis 2 kotak 2 beradik tu makan dgn mama nya sekali... hahahhaha