Wednesday, July 1, 2009

::KESIAN....::

Kejadian berlaku sebelum lunch hour tadi.....

Aku cam biasa duk kat tempat akuler.....ada sorang oficer mintak aku print something....so aku tolongler.....tengah sibuk2 aku memprint tu.....datang sorang staff unit aku, bawak surat n letak depan aku.....

aku: surat nie nak wat ape? nak mintak bos sign ker
wmk: saya nak awak tengok surat nie.....ok ke tak....pehtu nak suruh bos sign.....
aku : ooooooooo

aku pun baca surat yg die wat tue... pehtu ada ayat nie...

....segala kerjasama dari pihak tuan diucapkan ribuan terima kasih....(org gomen tauler ayat nie kan)

sekian, terima kasih.

aku: En. ***, saya rasa tukarler ayat nie....bape banyak nak terima kasih...kat atas tue dah terima kasih dah....bawah terima kasih lagik..... Tulis jer KESIAN.....

pehtu kami bertiga gelak ramai2......hehehe....sepatutnya tulis sekian, tp aku tersasul sebut suruh tulis KESIAN.......hehehe....apeler aku nie.....

No comments: