Wednesday, July 8, 2009

::ORANG TUE.....::

Ada orang tue kan siap ambik cuti ari nie p JAKEL Jalan Tar, KL......aku kan sempatler mesej or semalam mintak orang tue belikan baju yg murah2 jer kat aku.....wat basahan p pakai ofis.....aku mesej kat orang tue yg aku nak corak abstrak.... hasilnya, aku pun dah dapat tadik.....mana kain tue? Aku dah bagi kat tailor dah.....nanti dah jadi baju, aku publish okey.....
Orang tue kan siap beli 6 pasang kain.....siap beli kain chiffon berlining lagik....cantik tau kain pasang orang tue.....pehtu orang tue kan siap beli selendang yg manik2 tue....bukan satu tp 2-3 kut....aku tak sempat nak belek abis beg orang tue tadik.....pehtu orang tue kan siap beli brooch lagi..... So kita tunggu ajelah orang tue publish kat blog die nanti.....

5 comments:

shiemz said...

Siapakah gerangan 'orang itu'? hehe..shiem pun suka kain jenis abstract...

~aSHa~ said...

org tue je..org muda tu takde ke...mcm aku ni..eheheheh

.:Iz-AnN (",):. said...

orang tu adalah aku...nyampah la ijan ni...huh

::It's Me:: said...

shiemz, orang tue dah mengaku dah....hehehe...

gidah, orang tue @ tu, bukannya org tua...

izan, ngaku pun ngko yek...hehehe

..nOj.. said...

nk gak tgk kain2 org tu... manenye