Wednesday, July 8, 2009

Minggu lepas aku dapat mesin fax baru.......baru activate line dalam 2-3 hari nie....so pas nie aku takyahler nak menapak ke bilik sebelah tuk wat faks kan...... Ari tue yg pasang mesin fax nie dari toshiba....indian man.....tp pada aku, amatler susah nak faham die punye cakap bila die bagi penerangan.....dahler laju + english + slang india + die sebut s tue tak bapa pandai bak kata org lidah pendek, ntah aku pun tak tau.......kut ya pun, janganler cakap laju kan....kami nie tak reti, ko memangler terer kan.....bape kali aku + pa bilik sebelah tanya soalan kat die....agaknya tak perasan lagi kut yg kami nie tak bape paham ape yg die cakap....
dan ari nie dari pagi sampailer ke petang tadi, aku duk menginstall no2 fax cawangan aku....banyak sangat button nak kena tekan, pehtu tau ajelah menginstall no nie....kang salah tekan kang, terantar ke lain plak kan.....
Ada lagi no2 yg aku tak wat lagi nie....nak set group dail....senang....biasaler kat ofis aku nie suka sangat antar surat ke semua cawangan.....jenuh tue nak dail or tekan satu satu button....dah ada cara yg mudah, baik gunakan.....jimat masa katanya...bukan malas! hehehehe......
nie yg aku perlu hadap n paham.....nak kena bukak cd nie....tadi dah bukak tp tak sempat khatam lagikkkk

No comments: