Monday, July 13, 2009

::AUUUU....CHAK!::

Cik lyna nie sejak letak dalam walker nie....dukler merayap jer....abis satu umah ditawafnyer....skang nie semua pintu bilik dan bilik air ditutup rapat ok....kalau tak, harusler cik lyna p chek in disitu....
nie kejadian malam sabtu, aku tengah sibuk menyidai kain.....lampu umah telah ditutup dan letaknya kerusi di situ sebagai pagar supaya cik lyna tak sampai dapur....tp kekadang tue, pagar tue pun abis ditolaknya.... tengah asik aku menyidai kain tue, aku tengok cik lyna sibukler main auuuu chak ngan aku nie....tp kalau boleh, die nak datang kat aku tp dah tersekat kan.....nasibler....kelako tengok aksi die....aku lari sat p ambik kamera even bateri kamera aku dah bling2 dah utk mensnap aksi lyna nie.....

mulut cik lyna tengah bising coz tensen kete die tersekat.....hehehehe
mama.....chakkkkk!

No comments: