Wednesday, July 8, 2009

Aku pun tak tauler nape....skang nie lyna suka minum susu cenggini....ntah ape pesen pun tak tau..... mcm saje nak membuli mama die jer....kalau minum camnie, mestiler aku yg kena pegang botol susu tue kan....
Dah kenyang, suka ati......muka pun epi.........
Semalam lyna kena buli ngan mama die......skang nie agak kerap jugakler letak lyna dalam walker....lyna tak bape terer lagi nak gerakkan walker nie.....yg die tau reverse jer dan gerak ke tepi jer....gerak ke depan tak tau lagi agaknya..... time nie, lyna dah ngantuk, dah bape kali die garu2 mata.....tp aku biarkan lagi coz bila aku angkat kuar walker....elok jer cerah matanya....ni tengah terpisat2 menggosok mata....
tak lama pehtu tidolerr cik lyna.....

2 comments:

♥cikmOt♥ said...

ijan...lyna tak usik ke tibi dan seme perkakas tu???

::Kak Sambal:: said...

setakat nie tak usik lagi....aku rasa maybe akan usik...