Wednesday, July 8, 2009

::MAAFKAN MAMA SAYANG....::

Kejadian berlaku pada malam kelmarin....masa tue tak tauler nape, lyna meragam yakmat...tido jap nangis pehtu tido balik....masa tue dah kul 12 dah.....memang kami tido di hall coz bilik panas berkuap....tp punca utamanya senang nak bangun bancuh susu, hall dekat ngan dapur.....hehehe.....pas nangis, nangis lagik....dah tutup lampu semua dah, cuma pasang lampu kat yard jer....tp lyna still meragam....pehtu asben bawak masuk lyna dalam bilik.....so lyna ok tido diam di situ.....asben bitau, kita tido dalam bilikler.....aku ok jer.......pehtu baru aku teringat, aku terlupa buat sesuatu.......akibat malas dah nak bukak lampu + mata mengantuk lagik, aku bukak storage pakaian lyna n aku main ambik jer.......pehtu terus pakaikan lyna......dah tetiba aku terperasan yang aku.............
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

pakaikan lyna stoking @ booties yg berlainan........hahahaha.....soriler lyna, mata mama ngantuk sesangat, tu yg main capai jer.......alaaaa lagipun pakai malam kan, utk tido jer pun.....bukannya ada org nampak......hehehehe

No comments: