Tuesday, July 7, 2009

Luahan aku tuk malam nie....terasa cam ada org mencari2 blog ini........lantakler wei....aku dah amat2 LETIH + BOSAN....balik2 kita jugak yg disalahkan.......lagi satu buat apeler nak mengungkit pasal arwah ayah aku.....dah 3 tahun dah ayah aku pergi....senangler cakap...cuba kalau kena kat korang balik camne? Buat camne yg korang buat.....ingatkan boleh membantu tp ermmm nan ado..... tu ler bila bab RM jer, semua buat hal masing2....ape salahnyer tong-tong dan buat ape nak menyusahkan org....ni kang, kalau tulis lebih2...mulaler bertalu2 nak mesej aku...sblm nie aku duk pulun mesej n call, takde pun nak dijawab....amatler payah berurusan ngan org perangai cenggini....

2 comments:

SyaNa said...

sabar ye..
aku tak tau ujung pangkal :)
kalo bab RM mmg bleh jd tak beshhh

::It's Me:: said...

syana, tq...memangler bab rm ler nie...bosan wei nak berurusan ngan org cenggini...