Wednesday, July 15, 2009

::LYNA NOTTI::

Petang semalam, pas p mydin, kami anak beranak p umah pojie n amy, melawat baby akma....dah beso dah....lain rupanyer dah....maklumler....rambutnya sudah ditebas! hehehehe....
On d way balik dari umah pojie, lyna tido dalam kete....ermm aman dunia....kalau tak, asikler nak melasak jer dalam kete.....time lyna tido, aku watler kek batik tuk potluck asben aku tue.....settle semua.....asben aku nak p main badminton, lyna bangun.....cam biasa, aku letak dalam walker....abis satu umah die merayau.......time aku masak for dinner, time tue jugak melalak sore die.....bukan nangis pun, tp tensen coz tak dapat p dapor, aku sendal laluan dapur tue ngan 2 kusi......

bukti lyna tido.....hehehe

dah settle masak semua.....aku masak satu lauk jer.....daging black pepper + sosej..... tak kose aku nak masak bebanyak.......camne aku nak masak lebih.......alunan muzik aka sore cik lyna amatler membingitkan telinga..... aku dukler tengok tv3 citer dolce amira tue.....lyna pun cam dah ngantuk pun.....aku pun ribakan die, bagi minum susu....dah abis susu, die isap 2 jari iaitu jari hantu dan manis.......lyna kan kalau kita tengok die isap 2 jari tue, tu tandanya die nak tido ok......so aku pun dodoikan lyna.....lenguh dah peha aku nie aku henjut2....memula henjut gear satu, pehtu gear 2, pehtu gear 3 tp still lagi tak jalan.......asikler mata die tengok tv......suka agaknya tengok aksi katun faezah elai @ mira tue agaknya........adaler dekat sejam....lenguhhh wooo peha aku nie even banyak lemak, hehehehe...... pehtu lyna pun lalokler....yes! die sudah mahu tidoo.....syok....leh wat keje lain aka tangkap gambo baby tight n legging..... dah agak lena jer....aku pun angkat lyna letak atas tilam........dah aku perlahan2 bangun n berjalan ke dapur coz nak minum ayaq.....dahaga maaaa...... bila aku kuar balik dari dapur aku tengokkkk
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
Elok jer lyna duk tercatuk.......ishhh wat penat aku dodoi jer tau.....notti cik lyna nie.......

sampailer ayah die balik kul 10.30 mlm.....lyna masih berjaga......akhirnya lyna tido kul 11.45 mlm.....

No comments: