Friday, July 17, 2009

::INI BUKAN PERTANDINGAN TEKA SYILING....::

Hehehehe.....tajuk cam gempak jer kan.....Kami laki bini memang ada tabung tuk duit2 syiling.....kisah menabung sebab geram kat asben yg suka sangat letak syiling merata2.....dah tensen sangat, aku buat peraturan......segala duit2 syiling abang, letak dalam tabung nie.......arahan veto oleh si isteri.....amekk ko!hehehehe......so berkat menabung yg dah nak penuh tue.... semalam sepakat nak tuko duit syiling nie....
beg syiling yang penuh ngan muatan dan hampir patah bahu aku tadi coz aku letak pouch nie dalam handbeg aku....
ni isi dalam.....segala duit syiling 10 sen, 20 sen n 50 sen tengah berhimpit2 di dalam nie....
so aku pun tadi menapakler p ke CIMB Bank.....nape mesti CIMB? Coz bank ni bawah ofis aku jer.....wat ape nak p bank jauh2 kan....
aku sampai tak ramai pun org.....

see.....no aku 1046 dan no tengah urusan 1044....lagi 2 org jer lagik....dan jumlah tukaran wang syiling aku ialah RM150.20..... jadiler tuk menampung minggu sebelum gaji nie......

Sekian, terima kasih.

2 comments:

.:Iz-AnN (",):. said...

eh ijan...ko tukar ngan cash or masukkan lam akaun...sebabnya aku banyak gak syiling ni...tapi aku selalu bank in kat lam akaun anak2...lum pernah cash out lagi...

::It's Me:: said...

aku masukkan dalam akaun jerr...