Friday, July 17, 2009

::BAND HUJAN ADA VOKALIS BARU!!!!::


Tadi aku baru tau yg KUMPULAN HUJAN ada vokalis perempuan.....selama ni aku tak tau pun....pandai meka simpan rahsia nie.......artis kan....depan wartawan cakap lain, tp belakang wat lain..... rupa2nya dah 10 bulan meka pakai vokalis perempuan nie......kita jer tak tau.....meka kan kumpulan indie........sebelum meka produce album, meka dah glamer kat mane2 gig.......so ramai ler peminat2 kat luar sana yg tak tau hal sebenar......aku pun baru tau tadik.........takpelah, at least aku berkongsi ngan korang kan........


ni aku nak tunjuk vokalis wanita KUMPULAN HUJAN nie......

(drum roll plzzz)



:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:


:

CIK LYNA NURFITRINA........hehehe....ada persamaan tak? tang rambut tu same kan ngan vokalis kumpulan hujan nama noh tue.......sori ye kengkawan, jika entry aku membuatkan u olls berdebar2.......



PAGI YG GELAP.....

KINI SUDAH TERANG.....

AKU ADIKMU.....

DAN KAU JUGA ABANG............


vokalis pun masih naik walker lagi...........heheheehe

tp kalau lyna yang nyanyi......tak kira pagi ke petang ker......hujan mesti turun......

1 comment:

.:mama dhia:. said...

hehehe...sebijik ler rambut lyna ngan noh tu...