Monday, June 29, 2009

::MENANG?::

CONTESTNYER.....
KEPUTUSANNYA....
Sesapa masih ingat sticky mode aku yg contest teka umur puteri2nya yg dianjurkan oleh zura. Aku memang letak blog zura dalam bloglist aku.....cam biasa bukak pc n tengok dah ada keputusan. Aku bukak n u know what.... AKU MENANGGGGGGGG!!!!!!! hehehehe.....syok2.... lihat nama aku yg kat no. 1 tue....shukernyerrrr......tak penah aku menang contest gini wei.... aku anggap nie adiah sempena lyna genap 9 bulan ari nie(bleh ke gitewwww)....
Buat zura n family....n especially wat megat shani yg sanggup mengsponsor adiah....tq bebanyak yek... ishhhh....aku rasa nak senyum sampai telinga nie....hehhehe...syukur alhamdulillah...
p/s: tak sabar nak tunggu result lagi satu contest

7 comments:

..nOj.. said...

heheheh... bijak bijak meneka... congrat weh

.:Iz-AnN (",):. said...

tahniah ijan...moga ko dapat menang besar lagi lepas ni...teruskan usaha...

Mama Lyna said...

noj n izan...hehehe...tu ar tak sangka leh menang...aku anggap nie rezeki lyna...

*Miss Geli^ said...

bukan ke kita kongsi adiah kan?

Echa said...

heheheh.. beh weiii. tahniah... lenkali jawapan tu bitau aku sekali.. hehehehhe..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

tahniah ejan.. akak pun menang contest aksi menarik bb tido.. rezeki kita bulan nikan

Mama Lyna said...

nogha, iye ker...camne yek kalau jam tue dikerat 2...ko ambik 1-6, n aku ambik 7-12..hehehe

echah, tq...tq..ko pun tahniah jugak...aqeef menang aksi tido...dalam air pun boley...

kak mimi, alhamdulillah...rezeki kita bulan nie... moh kita masuk contest lagik..moh