Thursday, February 5, 2009

Aku Tak Sihat

aku tak sihat...aku sakit perut...aku muntah2....jgn ingat aku mengandung....aku c*r*t-b*r*t...aku kena keracunan makanan...takde selera nak makan...tp aku tak kurus2 jugak...aku kesian kat diri aku....aku gelak,hehheheh....aku nak p taska...bai2

4 comments:

.:Iz-aNn (",):. said...

ko ada masalah tekanan jiwa ke ijan...pelik aku ni tau...

*Miss Geli^ said...

lambat nyer la aku nak tunggu karangan ijan ni

.:Iz-aNn (",):. said...

jangan kata gitu gha...kang tak pasal² dia suh kita lak yang karang tuk dia...kose ar aku nak layang weii...

Mama Lyna said...

dah abis dah karangan aku...