Thursday, April 12, 2012

Sesi Berkenalan Jiran-Jiran

 Dulu masa memula dapat kuarters teres.. mmg ai create satu page kat FB... mmg tujuan asal nak berkenalan dengan jiran2... Alhamdulillah.. dari 0 skang dah ramai dah... 

Pehtu cam biasa... chatting2 kat FB.. duk cakap2 ape plan nak buat pada hari cuti semalam... okey set! Kita buat gathering or sesi suai kenal dengan jiran-jiran... ni meriah kat dalam FB jer.. kat luar, tak cam muka:)

Tarikh kejadian : 11 April 2012 (Rabu)
Tempat kejadian : kat court Presint 15H
Waktu kejadian: 5 petang
Makanan kejadian : PotLuck... ikut suka nak bawak ape... jgn bwk sepinggan jer sudehhh!

ai 'tanggung' air utk hari kejadian... dan jugak keropok... 
Tepat kul 5 sampai sana... pehtu berduyun2ler sampai... Alhamdulillah dan syukur, ramai jiran beri sambutan... rasanya lebih dari 30 keluarga datang kut... datang dengan berbagai2 jenis makanan sampai tak termakan.... ada yg sponsor pizza... dan macam2 lagi ler... 

Sangat2 seronok coz dapat berkumpul ramai2... siap ada sesi perkenalan jiran-jiran lagi... kita nie balik keje.. terus masuk rumah n check in dapur... jarang sangat dapat lepak luar borak2 ngan jiran2 kan... so iniler masanya nak kenal jiran dengan lebih rapat lagik
iniler kaum2 orang-orang rumah yg sudi hadir...
 geng yg sokmo kecoh kat FB
 Bapak organizer... nak wat camno... terpaksa jadi pengerusi...syabas broooo!!! berpeluh2 den tengok, ehhhee
 antara kaum2 bapak...
ni mmg syurga buat budak2 kan.. thats y buat kat sini coz mak pak boleh borak... anak2? ikut suka korangler nak main berapa jam

Majlis tamat kul 7 malam... Terima kasih buat jiran2 yang sudi hadir... Insya Allah, kita akan berjumpa dan berkumpul lagi... Terima kasih kerana sanggup meluangkan masa dan bawa buah tangan untuk kita sama2 merasa:)

5 comments:

Cik Puan Nurul said...

wah seronoknyaa..cantiknya tudung nowa miyabi sukalaa kaler tu

.:fyzz:. said...

ejan..bagus kan acara cam nih..leh erat kan hubngan kejiranan..

eima said...

org yg jarang bukak FB cam aku nih mmg ketinggalan la .. ehhehe ...

best tak ...aku kenai sorg je tokey fareeda tu je ...

Nad @ MamaZakwan said...

bagus la pendekatan yang akak buat ni
dapat berkenal2an.
simple tp meriah!

bravo!bravo!

~aSHa~ said...

eh yg sorang tu kak ina kan? PA jugak kan? dia ada anak dara 2 org..tul tak?