Tuesday, March 6, 2012

Fareeda... Nyata Jelitanya Aku... ahakkkkssss!

 Setelah meminta izin dan memberi alasan2 yang munasabah kepada rakan kongsi perniagaan (asben + tokey no. 2 + tukang  gulung + mat despatch)... malam semalam dengan pantas dan segera ai drive ke rumah tokey fareeda yang sepelaung tue... ai angkut bersama PA ai si cilik lyna...

Bermulaler sesi test mengetest... dera anak si tokey tolong pegangkan cermin... maka ai pun rembatler satu.... 
ketaqqqqq tangan!
 dan pagi nie
jelita takkkkkk?!!!! jelita n gebu datang sekali dalam pakej tue, hehehhehe

nak lagi tudung nie??????....... mesti kena menggulung dengan penuh kusyuk dan tawaduuuukkkkkkkkk

14 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

hamboi kak ejan!
takpe reward utk diri sendrik sekali sekala...
kang tak dpt kang, kluaq ayaq liur je la baby nnt, hehehee

mmg jelita ;)
kalah model kat beg kertas tu ^_^

MRS. K said...

yeah.. ejan nyata jelita

eima said...

wahhh wahhh mmg jelita l a...sila beli lagi kat tokey tu ek

Sidratul Muntaha said...

tokojut tgk muka ekau ejan.
lawo deh!

effa said...

lawanya...teringin jugak la.

Mr. Z and Mrs. Z said...

welcome to the club.sbb saya demam fareeda,dlm mase 3 bulan saya kumpul 15 helai fareeda.gilos x??muahahaha.penangan fareeda.skang semua tudung dah masuk kotak hari2 pkai fareeda bajet nyata jelita tau ai ni:p

~aSHa~ said...

ada butang like dak?

SyaNa said...

xpe reward diri sdiri lepas da penat meggulung
heheee

*azni* said...

mmg tepat pakej tu kak..hehe..azni tak mampu pakai cik paridah ni..

Salmiza said...

salam kenal... wah classs gtu..sgt cantik tudung ni secanteeekk rege!

dakcik said...

cntik! boleh buat koleksi lg pasnie..=)

Pupel Liyana said...

mesti mahal kan kak? huwaaaa. teringin

azura samsuddin said...

skrg ni scarf fareeda rmi yg suke dah, zura pun tgh wat koleksi lagi ni ...

| SUE | said...

peeewwwittttttttt!!!