Wednesday, February 29, 2012

Pencapaian Crabstick Popia 2011

Alhamdulillah:)
ni ler hasil penat lelah... berapa byk CSP terjual by month
Terima kasih customer2 sekalian

haaaa... ada yg ambik kalkulator ke (Eima, is't you??????)
ni amount berapa peket dijual... belum tolak kos modal (ketam + kulit popia + api + air + tepung gandum + tol + penat +  ngantuk +  sakit pinggang + sakit kepala + sakit ati + gaduh ngan laki, terpaksa menggulung sorang2 coz mamat tu mogok, hehhehe)

178 (paling sikit) - tu bulan Jun, byk tolak order coz bz pindah rumah 
502 (paling banyakkk) - tu musim nak raya so mmg byk yg tempah coz nak bwk balik kampung

7 comments:

eima said...

kali ni br terpikir tp tak jadi ...hehehe tp cam nk kire gak la ...muahahaha

eima said...

seb baik la skrg ni 5s so tak de nk amik calculator ..sbb dah kena simpan 5 brg je atas meja

.:fyzz:. said...

ejan...nnti lik aloq setaq nk order lagi tau..:P

::Mamalyna:: said...

eima, hahaha... ai dah agak dah..

::Mamalyna:: said...

pijot, orait bebeh tp tak tau lagik bila aku balik sana...

adianiez AIDA said...

"...penat + ngantuk + sakit pinggang + sakit kepala + sakit ati + gaduh ngan laki..."

semua di atas ler buat aida tak dpt nak ber bisnes. terutama yg last tu hi hi hi...

nota kaki : da singgah blog aida lom ari ni? ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~

::Mamalyna:: said...

aida, hahahaa... asam garam hidup rumahtangga kan.. bila dtg time perang, haruuuuu badan...