Monday, December 5, 2011

Dalam Diam...Diam

 Tengah ralik menjemur baju... Tetiba terdengar jeritan dari en somi luv u bebeh...
'Ayang... meh tengok lyna buat ape'

sesuatu yang agak pelik tue... asben biasa takkan jerit jika lyna tak buat sesuatu yang tak pelik... coz die tu ada jer wat perangai pelik die... masuk dalam rumah, terus capai phone....

no more sore lyna... rupa2nya
meh zoom lagik
 Tido hokey!
 tido dalam bakul... or pada die kelambu kut!

Serius, nyawa bakul setakat ni memang panjangggggggggggggg.... dah cam2 pesen lyna buat kat bakul tu... mana lipat2 die lipat... kadang2 die masuk duk dalam bakul ni... dan cam2 lagi ler...

8 comments:

Cik Puan Nurul said...

lawakla lyna ni huhu

.:Mama Dhia:. said...

hehehe..sib baik lyna dah panjang..kalo idak maunyer satu badan masuk dalam bakul tu...hehehe..
yg tak tahan tu, siap tido dalam tu..hehehe...

umilia said...

nyenyak tul tdo tu..siap isap jari lg..heheheh..

.:fyzz:. said...

bakul 3 dalam satu..leh simpan baju ..leh tido..leh main2..lyna2..heheh

syawalsimpsons said...

sama ngan syawal la kakak...dier pon suke main keluar masuk dlm bakul maktok dier..kikikikiki...tp belom sampai tahap tido..kalo tido alamat bergulung syawal tu...

eT said...

dia nk soh mak dia beli kelambu la tu...hehe

etiey.com said...

hi..lama tol tak dtg sini. bukan lupa tapi tak BW semua blog kawan2. huhu... lps ni insyyalh kembali rajin nk bw ekekke... hope so

hahha gelak saya tegok pic ni... cute!

@e_da said...

alahai cutenya lyna tidur