Tuesday, November 22, 2011

Sama Tp Tak Serupa

 Baju pengantin lelaki lebih kurang sama
Rambut pengantin lelaki omputih, dah sedikit kurang
Rambut pengantin lelaki melayu, dah banyak putih
Baju pengantin pompuan omputih, sopan dan cantik
Baju pengantin pompuan melayu, kureng sopan dari yg omputih tue... lebih suka angin byk masuk dlm baju
credit gambar to My Artis

10 comments:

mamyharraz said...

nak sorok mcmmana pun nampak jugak suami dia kan hehe..

baju pasangan pengantin org putih tu lagi manis rasanya :)

suhaila said...

lawak weh retis kite feeling2 nak jadi cam puteri raja..yg kesiannya part bersanding sorang2 tu..

Shinnaz Ahmad Rasid said...
This comment has been removed by the author.
.:fyzz:. said...

ish2..somi dia datuk ke wey..atau dia 2nd wife..mcm2 la retis kita la ni..lurah dendam tak hengat..

alyyani said...

aiyoh, tak sama sungguh! :p

eT said...

donia...donia...

dakcik said...

NI KE SYELLA YG KONTROVESI TUE? HEHE

Zue AnnaLeeya said...

nih syella tuh kan???
mak aih.. tua xpe, yg penting poket tebal wooooo.....

.:Mama Dhia:. said...

akhirnyer dapat jugak tengok muke laki die yg dok disorok2 tu..

@lfidah @dim said...

ish2...mcm2 artis nie..xkisah tua janji poket penuh.hehehe