Tuesday, November 1, 2011

My First Tutti Frutti

 Orang lain dah berbulan2 makan kan... ai baru jer makan, huhuhu
Kedai Tutti Frutti ni baru jer bukak kat Presint 15, Putrajaya... tp dah selalu tengok kedai2 ni wujud kat memana.... tp pandang je lah... masuknyer tak jugak.... Then minggu lepas2, 'mummy lyna' nak makan... so ape lagi... together2ler kami pegi... p bertiga coz asben ada kursus kat PD

First round... makkkkk aihhhh! super penuh kedai tue... mentang2 baru bukak, semua org putrajaya turun makan kut..... pehtu kami round2 tempat lain... then pegi lagik... nampak clear n ape lagi... terus park kete then masuk dalam kedai....

Disebabkan ai baru nak batuk2... so memang tak ambik banyak flavour... ambik 2 jer...
 topping pun sket jer... ambik coklat tue sebab nak kasik lyna makan!
 sodapppp... coz ia masham-masham
 muka tukang belanja.... tq yer:)... lain kali belanja lagik
masa kami tengah makan2, saje tepon asben, bitau kami tengah makan tutti frutti... nak tau jawabnyer ape.... 'menatang ape tue?' 

hellllooooo... tu makanlerrrr... bukan menatang....ishhhh!

10 comments:

.:Mama Dhia:. said...

lum kesampaian lg nak rase tf ni..huhuhu..

Gieyana said...

alaa..kt Penang nie x da ag..byk blogger KL review psl nie ckp sedap..confirm sedp kan?

alyyani said...

tak penah makan lagi :D

maszmadi said...

selalu dengar tp x penah jumpa kedai n x penah mkn lagi.....

mamyharraz said...

hehe org lelaki selalu camtu..suka salah faham :)

tuti fruti ni sedap tp mahal kan harganya..

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

belum penah rasa tau..

suhaila said...

saya pon teringin nak makan since mengandung dulu,tapi sampai ke ari ni tak makan2 lagi..padahal kedai ada kat rumah..

NinaAz said...

terliurnyaaaaa

eisyaawie said...

pun sama ...x pernah lai makan nie....

Anonymous said...

@Gieyana...area Autocity, juru dah ada tutti frutti ni.. *tlg mencelah*..;0