Friday, November 25, 2011

Kumpulan Forteen

ni ler muka ahli kumpulan Forteen yg femes emes dengan lagu Berdua Bersatu Teguh Bercerai Jadi Janda or Cerai Bini No. 1... Bini no. 2, terus dapat title Datin~ yg ni rekaan semata2... ngarut dah tue, ehheheh
ai mmg lambat tau kut?
memula ingatkan band indon... tp rupanya anak buah KRU... made in Malaysia even dressing cam Korea jer...

Sekarang kan, ramai yg dressing ala2 korea... trend kut... nak2 yg lelaki... sikat rambut kemain belah tepi kasik rapat2 kat dahi... ataupun rambut tu biar panjang sebelah... Dah jadi ikutan dah... masalahnyer, kalo rupa tak bape nak Korea, pehtu dressing cam Korea... cam tak bape nak 'in' lerrr...

3 comments:

.:Mama Dhia:. said...

mule2 dengar sore depa ni ingat band indon...sedap telinge mendeangar..

bini no. 2 terus dapat title datin tu saye tau sape...hehehe..

i'm a k pop fan..hehehe..mmg kalo muke tak brape nak korean tp wat rambut wat style kpop, nmpk sangat selekeh ok..

::Mamalyna:: said...

Yana, hehehe... akak pun..duk slang2 nyanyi tue ingatkan indon..rupa2nya made in malaysia...

Datin kulit putih melepak u..hehhe

tuler masalahnyer yana, rupa tak bape nak korea, tp dressing korea...serabut nengoknyer, geram jer nak beli sikat suruh sikat balik rambut tu bebetul..

maszmadi said...

erm... no komen... jawab ala2 retis nieh... hehe