Monday, November 14, 2011

Bila Artis Malaysia Menang Award

Dah jadi cam2 citer kat dalam entry MamaLyna kan... takpe...
ai taip ape yang berlaku di sekeliling kita... N now ai nak kongsi ngan kengkawan 'Bila Artis Malaysia Menang Award'


Dalam event, bila penyampai annouce jer si artis ni menang... maka dengan muka terkejut + senyum sampai ke telinga... berjalanler artis ni menuju ke stage dengan pakaian tajaan mengerlip mengerlap... baju tak cukup kain atas dan bawah.... langkah atur satu persatu... bimbang tersungkur terpijak kain sendiri kalau yang baju tu kain belakang panjang meleret... iye ler, kalo tersungkur kang jadik tajuk utama berita utama plak... lalu artis ni ambikler award.... pehtu kena berucap kan... dan kebiasaan mmg akan cakap camni


"Pertama sekali, syukur alhamdulillah kepada Allah kerana rezeki ini.... Saya pun tak sangka akan menang award ini... terima kasih buat peminat2 yang masih menyokong saya... tanpa anda siapalah saya.... award ini bukan hak milik saya seorang tp untuk anda semua"


1st komen : kemain ucap Syukur Alhamdulillah kepada Allah tetapi Pakaian kemain nampak lurah dendam koooooo... ada yg fesyen berkemban... camne tu.... bila menang, thanks to Allah... tu pakaian tue camne?


2nd komen : 'Award ini bukan hak milik saya seorang tp untuk anda semua'... ayat ni memang biasa kita dengar kan... tppppp ko tetap simpan award tu kat rumah ko ker... kat pej ko ker... tu namanya bolot sorang, ehhehe


dah tu jerrr... sekian:)

15 comments:

Sidratul Muntaha said...

xlayan la..
nak2 ade ank menteri menang kat situ..
suku aku tgk.
pastu aku tukar citer alin..
tgk clever edisi malaysia lagi bagus..
bijak!mmg bijak!

MRS. K said...

hahaha.. emo mamalyna lately pasal retis mesia ni.. ahaks

Zue AnnaLeeya said...

hahahaha... hidup ejan....
stuju sgt2 tuh ejan... kihkih...

syanasaid said...

hahaa
gelak besar aku

maszmadi said...

3rd komen : "Saya pun tak sangka akan menang award ini"

itu jer lah ayat bagi sumer artis yg menang award kan.. kalu x payah cakap x bleh ker?...

Ms Fai said...

haha...betul tu mamanlyna, fai sokong 200% =)

eMMe said...

i love Anuar Zain, heeeee~

::Mamalyna:: said...

ayu, ejan suka najwa tue.. tp pengacara die kira okeyler tp asik kenakan org jer...

::Mamalyna:: said...

mrs. k, retis malaysia kan memang gitu...

::Mamalyna:: said...

zue, hehehe... betul kan.. asik cenggitu.. citpodah, ehhe

::Mamalyna:: said...

syana, hehehe... u tau, depan tb ai dah gelak dah... camtu ler artis malaysia

::Mamalyna:: said...

masz, kan... tak sangka boleh menang.. n blablabla...

::Mamalyna:: said...

ms fai, hehehe... macih:)

::Mamalyna:: said...

emme, mentangler abang nuar banyak menang... hehe

ibuafiqahhuzaifah said...

aku suka anuar zain..
ensem...smart..simple..
xde over pung!

ahak!aku silap komeng ke?haha