Monday, November 14, 2011

Bermula Kehidupan 'Ibu Tunggal'

Semalam, asben ai dah gerak p penang selama seminggu... dan seminggu ni jugak ai jadik 'ibu tunggal'....
belum asben ai gerak lagik, cik lyna dah wat drama nak ikut ayah....nak ikut ayah... die dah besar kan.. dah tau istilah kena tinggal... menangis melalak memang satu lorong rumah tue boleh dengar kut... sampai mamanyer kena tarik lyna dalam rumahler... segan kat jiran2...


Pehtu malam semalam, mamanya tengah asyik masyuk tengok Masterchef US... lyna tuk terbaring2 depan tv tp muka mengadap ai... tetiba die tutup muka dengan tangan...pehtu badan duk terhenjut2... dengar sayup2 cam teresak2 gitu... then ai tarik die... tanya : 'Lyna kenapa?'... sekali jawapannyer : NAK AYAHHHHHH!!!! then terus menangis dan menangis... sedih dan sebak ati maknyer.... pagi nie lyna wat drama2 airmata lagik....


Ayah lyna outstation:-
penang : 14-18 Nov 2011
N9 : 21-23 Nov 2011
Pulau Pangkor : 24 -26 Nov 2011
Penang lagi : 29 Nov - 1 Dis


Penuh wei... abis satu bulan tue... tu bulan 12 tak tau lagik...

9 comments:

Cik Puan Nurul said...

alololo..lyna dah serupe bos besar dok lagu tu

adianiez AIDA said...

sian lyna, rindu ayah yer. ayah gi carik rezeki. nanti every nite suruh mama call ayah ye. dpt tgk muka ayah dari kejauhan pun jadi la.

nota kaki : klik & ziarah ~ AIDA'S HOME SWEET HOME ~

.:Mama Dhia:. said...

siannyer lyna..anak ayah kene tinggal..
teringat dhia semalam, abah nak gi kedai beli makanan ikan, br nmpk abah pakai baju elok, dhia mengekor jer..bile abah pegi dhia nangis, bg minum vitagen, diam, abis vitagen sambung nangis macam kene histeria..alahai anak...

ummiaqeef said...

alolo siannye..mmg anak ayah ni..hehe..

Pn. Zana said...

berderet jadual ayah Lyna. kecian Lyna kan ? sabar ye. Ammar pun sama kalu ayah die nak p kedai tak bgtau die, nangis2 tengok ayah nye dh naik moto.huhu

.:fyzz:. said...

cian lyna...aku tau..pia pun sokmo gitu kadng2..ingt kat abah dia..abah dia lagi la ejan..sminggu sekali ja balik..sabo je la..
correction..bukan 'ibu tunggal' tapi 'ibu tinggal..' hehe

Zana Adieyza said...

lamanya kursus.. cian lyna.. hope mula2 ni jer dia nangis.. zana doakan semuanya ok yer kak..

bukhairiah said...

kembangnya rambut lyna!

Nad @ MamaZakwan said...

ksiannye kat lyna...
sedih sungguh die, huhu!

smpi akhir bulan asek gi outstation jek...bape ari jek kat umah, huhu..lagi la tambah sedih cik kenit tu...