Tuesday, October 18, 2011

Hero Malaya

 Hero Ganas



















Hero Muka Jambu
Shah Jazle - Abang Asmara

Hero Macho
Remy Ishak

Hero DJ Kertu
 Pak Nil

Super Herooooooo
*


*



*



*



*




*




*




*
Mohd Hilmy ~ somi ai lerrrr

**asben balik outstation, memang mood cenggini, hehehhhee

15 comments:

eMMe said...

cewah~ ofcoz la En Hilmy kan..kan...sape lagi, heeeee~

Cik Puan Nurul said...

muahahahaha tp awat superhero posing kt playground..tak taf la gini hihihi harus posing kat dapo sambil gulung popiah baru bebetul hero..hero dihati gituu ye dop..

Zana Adieyza said...

superhero para isteri dah tentulah suami sendiri kan..

syawalsimpsons said...

kakakkaka...teruja je nak tengok siapa superhero...rupenyer somi sendirik...

Sidratul Muntaha said...

hero muka jambu kau rasa nak bako.
tu lagi kertu dari DJ kertu tahu?!
huhuh..
tak minat minah melayu konon..
piang!piang!
aku fire karang!

#superhero aku aderlah setot.bpk dia hero tua!ahahhaa!

.:fyzz:. said...

hahaah.kelakaq la..dj kertu..haha tuh la muka dia cam muka belia je..kan ada amik apa2 ke...cam makcik rohana kita
btw..i love remy...macho man..

maszmadi said...

wah.. asben dah balik eh..... sonot la dia yerk.. hehe

::Mamalyna:: said...

emme, of course ler, heheh

::Mamalyna:: said...

CPN, tu gaya hero ai tengah buat aksi peace... kang tunjuk gambo menggulung, takut dikata hero kena dera ngan isteri, hehe

::Mamalyna:: said...

Zana, incik somi tue hero segalanya, cewahhh...

::Mamalyna:: said...

sue, ha ler... tu hero akak... die sorang jer hero dalam rumah tue, hehe

::Mamalyna:: said...

ayu, tu muka jambu, gambo pegang bantal... pak nil tue, ai dah tak bape gemo sebab die cam overacting jer skang nie... ni pun leh jugak dikatakan hero tua... tp takut belakang superhero ai tue trasa plak, ehehhe

::Mamalyna:: said...

pijot, hang tengok pak nil skang... cam overact... naik boring plak

::Mamalyna:: said...

masz, yeay..yeay...

iera me casa........ said...

ai likeeeeeeeeeeeeeeeee HERO GANAZ.... ganaz tapi slumber.. cair ati iera... hehee