Tuesday, September 27, 2011

Ape Yang Penting?! Kerjasamaaaaa....

 Segala jajan yang diborong murah... borong kat Alor Setar masa kami balik sana ari tue....
 Masih ingat cokelat-cokelat ni?
 nasib baik die rajin membantu.... kalo bantu makan? haru maknyerrrrr....
Goodies for her besday:)

8 comments:

.:fyzz:. said...

wah sakan borong..tak ajak aku temankan sama..hehe..
waaa lyna mst happy bg kt kengkwn goodies2 itu nnti:)

eima said...

hehehe aku pun dah siap ....
abah yg buat ...ala lupa la nk snap...
aku tgk je

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

kat kl ne pun ad atempat murah kat jalan pasar.. ada dua kedai bersebelahan yg jual jajan murah2

syawalsimpsons said...

waaahhh sakan...akan ku kunjungi jua nnt..kakkakakak

Cik Puan Nurul said...

sedapnya coklat susu tu ade byk tak lama xnampak teringin nk beli xtau kt mana

Nigina said...

wahhhh bestnya...sure adam suka

Pn. Zana said...

sedapnye coklat susu..

ummiaqeef said...

haritu kite buat ngan aqeef bagi kat taska dia.. rajin dia tlg, siap letak gambo otomen kat tepi tag tu, huhu...