Friday, June 3, 2011

Tq Bibik Yus!

Disebabkan takde kudrat nak menyucikan rumah kuarters lama bagi cun sikit sebelum 
serah kat BPH... 
tadik ai dah call Bibik Yus... suruh die cuci rumah ai...katanya boleh, ari ahad nie ai ambik die n bawak die p rumah n die mulakan keje die... Fuhhh! Legaaaaa..... Bila tanya bayaran? katanya terpulang kat ai... bab ni yang lomah nie... agak2 bape ai nak hulur kat die yek...

6 comments:

eima said...

tak yah cuci pun..cat pun tak payah ...
sbb org BPH kate nanti diorg akan cat ngan repair balik pastu cuci rumah tu...
cuma kite clear kan je... jgn tinggal sampah...

::Mamalyna:: said...

eima, iye ker... masalahnyer aku tak sapu pun tak larat dah nie
hehe

ann @ hatiberbunga said...

cuci rumah kiranya inisiatif kita sendiri lah. tak wajib tp klau buat, bagus lah. ;)

brape nk byr? err.. sendiri dah lupa aritu ann byr brape kt bibik utk cuci rumah time pindah aritu. hehehe.. tak dpt lah nk nolong!

maszmadi said...

hm.. kalu bayo dapat lepas makan dia 2 3 hari pon ok kut..

ummiaqeef said...

lemah la nk mengemas tu..x tau nak kemas mane 1..*pitam*

~aSHa~ said...

xyah cuci...hartanah mmg ada buka kontrak tuk kontraktor cuci umahyg ditinggalkan...itu yg aku tau...dia siap cat semua bagai lagi....