Monday, June 20, 2011

Al-Fatihah Pak Uda

Terbaca dalam bharian online pagi semalam yang Pak Uda @ Pelakon Zami Ismail telah meninggal dunia... 


Al-Fatihah.... suka sangat tengok lakonan Pak Uda yang butang bajunyer asik senget dalam sitkom Pi Mai2 Tang Tu...

5 comments:

syawalsimpsons said...

al-fatihah..sedey gak bila tau...

Cik Puan Nurul said...

terkejut gak semalam dpt tau dia dah takde sebab memang minat sangat dengan lakonan beliau kan dia memang betul2 pak lawak.
p/s:semalam igt nk singgah umh ejan tp suami lak penat sangat n ngantuk nanti mungkin akan ke sana lagi nk singgahla umh ejan tu pun kalo tuan rumah dah betul2 bersedia terima kunjungan tetamu hihi

Sidratul Muntaha said...

al fatihah..

[-suziey-] said...

takziah utk keluarga arwah..terkejut jgk ni..baru je tgk cite dia belakon jumaat hari tu..

zaidah said...

al-fatihah untuk arwah...