Wednesday, June 15, 2011

12A2-T12-U02

Tq kerana beri tempat berteduh kepada kami sekeluarga selama 2 tahun 8 bulan
Banyak sangat kenangan... kenangan manis n pahit semua ada... teringat kenangan kalo pagi2, masing2 jalan super laju nak kejar lif... kejarkan lyna yang memang suka tekan lif... maknyer terpaksa berlari coz takut lif terbukak, si anak dara p masuk lif... Teringat kenangan terkunci asben luar rumah, n ai bantai tido dalam rumah, hehehe... dan cam2 lagiler...


Ari rabu minggu lepas dah selamat serahkan rumah ni.... sayu jer hati bila org BPH yang kuncikan... 

7 comments:

aDieyZa said...

kenangan tu semua sematkan dalam hati.. bila dah pindah rumah baru, mesti lagi banyak kenangan baru kan..

Cik Puan Nurul said...

iskhhhh ayat sayu tu buat daku pun terasa sayuu gakkkk..

Nigina said...

goodbye no.2 heheheh

maszmadi said...

wah!! lepas ni sume tu tinggal kenangan kan.. sampai terkunci asben kat luar umah.. ha, camaner tu?? hehe

ps: nak tengok umah baru boleh?? hehe

zaidah said...

rumah baru tak ade gambar ker mama...nak tengok jugak...lama jugak rumah tu berjasakan...

eima said...

sedey kan...aku syg gak umah lama tuh ... angin sepoi2 je .... tak de le berjeruk berpeluh memalam ...huhu

Noriz said...

mesti rasa sadis kan...sayuuu jer...
takpe, itu tanda peningkatan hidup :)