Tuesday, May 31, 2011

Cik Lyna Cayang!!!

 Cik Lyna skang amat suka posing.... so jika sekali u pegang kamera or handphone snap gambo die, makanya dia akan suruh kita snap gambo die banyok2...
 Cara tangkap gambo tak payah diajar beria sangat coz die sendiri akan pilih die nak bergambo cara camne... nak duduk ke, nak tongkat dagu ke, baring meniarapa ke...ikutkan jer...
 lately suka sangat ngan 2 ekor bear nie... asik usung... kalo bear besar tu, hari2 die suruh bear tue tadah tangan baca doa makan... duk depan bear tue, kalo 'Amin', siap tarik tangan bear sapu kat muka...
 Muka lyna dah bulat kan... camne tak bulat, makan kuat! rambut pun dah panjang, dah boleh ikat tocang dah...
 Tetap nak posing ngan bear walaupun bear tue dah penuh semeja... dpt duduk sikit jadiklerrr
"Jenama C ke?
 bukan yang itu... 
Jenama D ke? 
oooo tak mungkin tue...
Ia oregano...oh Morning Kiss!>> sila nyanyi cam iklan gg tue,heheheh

5 comments:

syawalsimpsons said...

hahahah...saya baca pun cam nyanyi...hahahah,,,,lyna sgt deemmmooookkk + coomeeeyyyy

Cik Puan Nurul said...

hihihi..comel je gg dia ehh nyampah weh ngan iklan oregano tu..ade ke oregano buat perisa ubat gg hehhe..bau cam kuah pasta la gigi heheheh

Pn. Zana said...

tembam eh anak dara sorg ni.:)

ummiaqeef said...

aqeef x suke posing..payah nak suh bergambo..hehe

eima said...

ari tu dgr lyna nyanyi lagu negaraku...hebat tul caya lah

roxi mmg budak laki gitu kot...hahah sama ngan fahim