Friday, May 20, 2011

Ada Yg Terasa Hati Ke?!!

Ditampal dalam lif kat rumah ai suatu masa dulu... tp tak lama pehtu notis ni dah ada org koyakkan....

Pandai yer pilih huruf2 n perkataan yang patut dibesaqkan dan diboldkan...

So far, asben ai tak trasa kut... kalo die masih menghisap rokok cam dulu... for sure ai suruh die bergambo ngan notis nie, hehehhe

6 comments:

puan nina said...

perkataan yang dibold tu..kihkih..ingat nak tampal jugak ah kat umah..haha

.::Lynn::. said...

suaka perkataann yg diBOLDkan

ctnurkhijah said...

hoh! dlm lif pun merokok? kena plak org ramai mau nya pengsan ni...

.:Mama Dhia:. said...

mmg tak patut isap rokok dalam lif tau..dah la dalam tu udara terkurung, bile isap rokok dalam tu, lepas hembus, die keluar..yg tinggal asap2 beracun tu..pastu org lain naik, tak ke naye tu..
benci betul..rase nak penyepak jer org yg cam tu..

ummiaqeef said...

paling x suke org buang sampah dlm lift, pernah gak jadik. eeeii! geram jek...

aiDieNa said...

Bagus betul notis tue.. I sokong.. bodo ker aper isap rokok dalam lif.. pi isap dalam kotak.. sedut sorang²..