Monday, April 18, 2011

Salam Pagi Isnin

Assalamualaikum... Salam Pembuka Bicara... Salam Pagi Isnin..

Pagi ini bumi putrajaya hujan... alhamdulillah hujan tp 'setan' cepat jer muncul... merobek2 hati supaya suruh tido lagi dan malas mau p keje.... tp gagahkan jua yer... dan akhirnya selamat sampai ofis...

Percutian bajet kami berjalan dengan lancar di Ilham Resort, PD... Alhamdulillah, syok sangat2 berkumpul ngan kengkawan ofis asben, mandi2 laut, bbq berekor2 ayam dan ikan... kambing n kepah pun ada... pehtu mandi2 kolam plak.... sambil2 tue sempat jugak delivery crabstick popia.. bercuti2 jugak, tp bisnes tetap jalan, hehehhee...

Out of topik, nak citer pasal Maharaja Lawak... apsal amir tue tak kuar2 lagik?!!!! persoalan betul... persembahan? ya ampunnnnn... ntahapeapentah.... persembahan musical comedy pun musician tak boleh nak ikut tempo yg die merapu tue.... dahler hanya die jer paham...

citer terbaru, baru tadi ai mintak duit ai ngan penghutang no. 1... jawapannya 'nanti yek'.... berapa lama nanti dah... dari bulan 1 wei... tu ai jual dah murah, pun masih liat nak bayo....

6 comments:

syawalsimpsons said...

waahhh bestnyer cuti2 malaysia..huhuuh...mmg bengang pun ngan amir 2..sengal...camne la boleh x kuar lg...sipi2 je dier 2...mmm....

airis naufal said...

wow..best tul la pi bercuti.. mak buyung pun tgh sarat2 ni rase nak pi bercuti je..

eima said...

bab maharaja lawak ... boo layan
tp pasal cuti ngan penghutang mau tau ...kikiki

.:mama dhia:. said...

MAHARAJA LAWAK ..BETUL TU KAK..RASE GERAM JER APESAL AMIR TU X KLUAR..RAMAI PEMINAT JUGAK DIE TU KAN??PELIK SUNGGUH..

nanti yek??kene bahasekan sikit org yg x tau malu kak??

.::Lynn::. said...

baru nak layan MAHARAJALAWAK...

EIJAM'S FAMILY said...

tue ler kiter pun sama baru nak layan maharajalawak heheh