Friday, April 1, 2011

'Ayah Punya Lah.....'

Lyna kan suka cakap banyak... ada jer membebel dari mulut die... kadang2 kami paham, kadang2 kami pun tak paham, hehehe...

Malam tadi, ai dah tergolek2 atas katil... pening kepala + badan letih tp cik lyna masih lagi cargas... p bilik, p hall, tetiba die duk jerit kat tok wan...

lyna : tu...tu ayah punya lahhhhhhh.... (memang pesen die, kalo sebut lah tue panjang intonasinyer)
tok wan : ape die pitina, tok wan tak paham...
lyna : tu....tu... ayah punya laahhhhhh....
tok wan : oooowwwh... tok wan pinjam kain ayah kejap, nanti tok wan pulang balik...

ai dalam bilik duk tersengih2... lyna memang cenggitu, kalo die perasan barang2 kami tp org lain pakai, mesti die duk bising ngan org yang 'pinjam' tue...

lyna...lyna, hang nie pun, takkan nak suruh tok wan bukak kain la la tue jugak, macam2 haller kamu nie, hehhee

6 comments:

Sidratul Muntaha said...

huhhuuhuh
intonasi yg panjang
klu dak setot..
mgm dia rampas blik
klu tak..
selagi tak pulangkan..
selagi tu lah mulut dia akan ckp
nak blik,nak blik.
bagilah,bagilah sambil meraung2
sedangkan brg tu kepunyaan kitaorg
huhuh

wanie amerie said...

salam.aii k ejan..dh besaq lyna yer,lain muka dia skrg.heee
wahh..biz crabstiks makin maju nmpk,caiyokk caiyokk!!
saje dok buka2 bru terjumpa blog akak..tgk gmbr lyna bru perasan cam kenai ja..hehhe

wanie amerie said...
This comment has been removed by the author.
::Mamalyna:: said...

ayu, bahaya ooo kalut lyna wat cenggitu, tak pasai2 nanti tok wan die tak berkain, hehehe

::Mamalyna:: said...

wanie, haiiiiii... hehehe, cam kenai jer, memang kenai pun... kami balik as malam nie...mailer rumah cik..

mela said...

mak ai lyna..besawnya payung..kan dibawa angin ni..ngn lyna leh terangkat sekali nih..