Monday, March 28, 2011

Hari Isnin Yang Penuh Semangat BARU

 Pink Lady today...
Wishlist untuk beli baju baru tercapai.... kalo selisih ngan org, kalo org tue tak dapat hidu 'bau kedai' baju ai nie, mungkin org tue mengalami masalah hidung, hehhehe....
Kalo org tue tak perasan ai berbaju baru ari nie, mesti org tue ada masalah rabun mata, hehehe
 siap ada manik2 kat dada... manik besar pun ada... trasa cam lampu otomen plak...
complet set ngan tudung baru yer....

25 comments:

syawalsimpsons said...

heheheh...wah...semua baru...arini pun saya dtg ngan yg baru cam akak gak...make up baru...

mummy_ayu said...

selamat berbaju baru pagi isnin nie..
bau kedai sampai sini...

@e_da said...

bersemangat kan g keje kalau pakai baju baru.. heheh cantik.. siap tudung baru lg

.:mama dhia:. said...

dapat gak baju baru n tudung baru ek..cantik..beli mane??hehehe..

Iela Fazielah said...

serba baru....pinky-minky lg tu..same mcm ila..pakai pink jugak..tp bj lame..hehe

~aSHa~ said...

pinky lady

eima said...

aku dah lama takkwat bj baru .. huhu
kain dah belamak kat umah tuh ... tak dak mood nk anto tailor.....

eima said...

ops lupa plak .. sgt gojes ngan pink la ko nih ..sbb ko sgt gebu ngn putih .... seswai

Pn. Zana said...

selamat berbaju baru ! pink eh .:D

ummiaqeef said...

fuyooo...sampai sini bau kedai wooo....ahaks!~

..nOj.. said...

a ah kat sini pun terbau kedai tu. hehehe. kemain beso lampu otomen ko tu. wei mesti semangat kan pepagi td. ceh

adianiez AIDA said...

amboi... pink karer la :-D

Nad @ MamaZakwan said...

kiut miut gojes mabeles bling2 da bomb! ^_^

::Mamalyna:: said...

su, wahhhh...mekap baru, eyeshadow ke?

::Mamalyna:: said...

ayu, hehehe...tak sangka, bau kedai sampai ke bukit aman, heheh...

::Mamalyna:: said...

eda, ejan memang ambik semua baru ari nie... nak2 ari senin kan... so ari ni cam best sikit dari ari lain, hehe

::Mamalyna:: said...

yana, baju akak beli kat tesco saujana impian, tudung plak akak beli kat uptown jalan reko...

::Mamalyna:: said...

iela, dah niat nak beli baju baru gaji bulan nie, terus pulun p cari.. nasib baik ada, hehe... termakbul sudah!

::Mamalyna:: said...

gidah, pink yang gojes, hehe

::Mamalyna:: said...

eima, aler... ko beli jer baru ready made...saiz ko, banyak giler... gebu yer...gebu yang comey, heheh

::Mamalyna:: said...

zana, nak cari kaler lain, tp pink jugak yang ai ambik, camne tue, hehe

::Mamalyna:: said...

rozi, hehehe...jauh tue bau sampai parcel d...nanti balik rumah, bau lagi yer...hehe

::Mamalyna:: said...

nojah, aku ada 4 lampu otomen, hehhee... semangat wei, beli terus gantung... **psst... lagi syok coz baju nie tak payah gosok beria, hehe

::Mamalyna:: said...

aida, pink kaler... ai like, heheh

::Mamalyna:: said...

nad, sekali sekala melaram..