Wednesday, January 19, 2011

Mandur Kecik..

 Tatkala kami beroperasi bisnes... adaler budak nie mengaco...
kadang-kadang, suka2 hati jer mengajo kami... suruh buat itu ini..
lagaknyer tak ubah cam mandur jer...
Mandur kecik cekak pingggang
 bz mengaco..
 amboiiiiii.... lyna nie kalo wat muka masam tue, ai rasa nak cubit pp labuh die, hehhe
 dan macam2 aksi die...
 ni ntah 'menurun' ape plak...
ape2 jelah ko nie...

8 comments:

bukhairiah said...

makin tembam ye cik lyna kita nie..

Sidratul Muntaha said...

huh..
mmg ade gaya - gaya supervisor sungguh dak lyna nih..
ejan..
aritu dia jeling ko tajam sgt tu ape cer?!
dia marah ker dia tak bgi ko amik gmbo?!

.::Lynn::. said...

ejan, dia jeling tu sbb marah ko asik ambik gambar je kot.. hehhe

Huda said...

tu sibuk tolong mama ke? :) comel je mandur kecik ni yer..

ummiaqeef said...

makcik yg jg aqeef mmg buat kuih, ptg2 mase nak amik dia kadang makcik tu tgh uli tepung. aqeef dah siap2 ngadap besen tu dah. kemain minat nak tgk. bagus la,nti senang aqeef pandai buat kuih,mak pak tukang makan,ekekeke..

eima said...

ummiaqeef
o0o nenek tu ek ..aku penah survey nk anto fahim umah die dulu ....
pastu nampak aqeef tgh tdo dlm buai ...kain buai warna biru... tima aku pegi tu aqeef br bleh merangkak ... hehehe


mamalyna
mesti ko tak rimas kan ...
tp lyn sgt comey wat muka cam tu ..kekeke

wei keta yg kena langgar tu aku dah tgk ... tu bkn warna kelabu la gold la my dear ..tu keta polis ...pjg slalu tego die .. aku tatau la pjg dh bgtau die belum ...

haaa 1 lg aku tag ko ..hehe


http://eima-contest.blogspot.com/2011/01/lucky-giveaway-by-littleimie.html


panjang kan komen aku ... keke

Honeysour said...

kak ejan, dah cuci mata ke kat mydanishop?

esok hari terakhir akak kena pilih tau, kalau takde yang berkenan kat lyna tu, akak pilihla mana2 bagila hadiah kat sape2 pulak..hehe

ummi sofiyyah said...

mandur suh buat keje cepat2...byk lagi order nak masuk...ehehe...