Wednesday, January 19, 2011

I'm Sick



Semalam petang, dah rasa tak sedap badan... tekak pun dah sakit2....
Dalam kul 8 malam tue, idung dah berair dan dah rasa tak sedap badan...
Tido semalam dengan keadaan tak selesa... suara makin serak...
tido kejap pehtu terjaga... tido then terjaga... gelisah dibuatnyer...
Berselimut bagai... trasa sejuk lain macam
Try rasa dahi, dah panas... dan akhirnya AI MENGESAHKAN YANG AI DEMAM!!!!

Rasa tak larat nak p keje, tp gagahkan jugak....ada keje menanti, baru jer 30/12 aritu ai mc, takkan nak mc lagik kan... Cepat2ler baik wahai badan...

7 comments:

syawalsimpsons said...

cepat2 la sihat ye kak...nnt kalo still x baik..balik la...g klinik k...

✿etiey erywan✿ said...

hmmm senasiblah kita.take ur rest, makan ubat cepat!

*azni* said...

ala sian kat dia..semoga cepat sembuh kak..

eima said...

get well soon dear....
takut nye nk demam ...aku dah lama tak demam ....rasa nye cam dah setahun ...eeiiii

jgn la demam.....

nanizamros said...

wawawa...... kite seruper....

mummy_ayu said...

sian dia...demam pun kena gie keja gak..get well soon dear!! and jangan la keja teruk sagt...curi2 masa rehat cikit key!!

.::Lynn::. said...

cepat2 makan ubat