Thursday, January 27, 2011

Koleksi FM Bertambah

 Minggu lepas, dapat envelop yang berisi....
 FM dari Melaka.... dahler sekarang tengah 'gila' mengumpul FM kan... so mood bertambah heppi..
tara.... dah terletak elok di situ bersama kawan2 lain...

walaupun nama sebenar FRIDGE MAGNET.... tp ai tak letak kat Fridge kat umah pun sebabbbbbbbb... cik lyna amat suka menjahanamkan FM mamanya... kat umah, adaler 4 jer FM... ada sepasang FM tue patung korea yg comel... yang masih 'hidup', FM pompuan jer... FM lelaki dah jadi arwah dah, hehhehe... semalam, die dapat akal, p tarik kusi makan n p letak depan fridge n main2 FM tue... dan sebab ituler, semua koleksi FM ai letak kat almari ofis yang memang sahih selamat.....

5 comments:

MRS. K said...

i pulak, semua fm kat opis dah angkut bawak blik umah.. nasib hadif tak suke main..huhu

Sricahaya said...

sama laa..kita pun suka kumpul FM ni..dah penuh kat peti ais umah tu..hihihi

˙·٠•●♥ Cik Puan Mimi ♥●•٠·˙ said...

ejan, akak mmg penggemar dan penggumpul FM ni.. kalau jalan2 mesti nak beli walaupun sebiji.. bestkan bila dah kumpul banyak2.. kenangan semua tu

Huda said...

huda pun suka fm ni :) dh bnyk dikumpul :)

Ya ALya said...

syukur dah sampai...duk baik2 tau kt office tu....