Thursday, January 27, 2011

Bila Bos Saya Chinese

Limau....limau... 2 singgit!!!

tahun ni berkotak2 terima buah limau... yang best, PA pun dapat sekali...tp kena agihkan kepada staff....
So bertambah2ler keje ai iaitu mengagihkan limau... nasib baik ada yang membantu...
ade lebih... letak jer kat meja makan, so sape nak makan limau lebih, sila ke meja makan tu..

Tadi ai kuar p Alamanda, sambil2 tu cari kad raya untuk bos... time pilih kad tue, ai ambik then ai letak... dah tulisan cina, mana ai nak paham...
last2 ai ambik, kad yg nampak cantik kat mata ai... ambik satu sudahler...

4 comments:

Mrs. Hakim said...
This comment has been removed by the author.
Mrs. Hakim said...

samalah kita. b4 ni derang agih2 dpt la kita dlm 17-20 biji. hari ni dapat lagi sekotak plak yg 28 biji.. ayo, sapa mau makan?? my hubby dah ler tak suka makan limau..

::Mamalyna:: said...

mel, tu ler.. ai dapat 2 kotak tp agih2kan kat staf, bos dapat 4 kotak, agih2kan kat staf jugak.. rasanya staf bahagian ai nie adaler 10 bijik sorang dapat... kembung perut makan limau jer..

Cik Puan Nurul said...

kat umah ni pun sama..bos encik somi mmg cina la ni pun dah 2 kotak ade kat umah ni tp bukan bos dia bagi ni baru subcon n vendor ntah sapa2 tah ade je bagi hukhuk..kalo time takde limau xde sgt..time dpt amboii byk la plak tetiba teringat time memula peknen dulu tgh mabuk teruk limau mandarin ni la jd santapan