Tuesday, January 4, 2011

Bahaya.... Cik Lyna Sayang...

 Lately, die suka manjat kusi n usha2 kete or tengok org2 or ape aje yang boleh die jenguk....
Seriau mamanya tau... umah kita tingkat 12 sayang, bukan tingkat 1...
Kadang2 nyanyi, kadang2 jerit 'bye-bye', jerit nama ayah kuat2...
camtu ler aksi die tetiap petang... memang ai berhati2 dan pantau die...
Kalo rasa mengantuk pun, sanggup tahan coz bimbang perkara buruk berlaku... even umah bergrill pun, tp ai kena sentiasa waspada...

11 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

uits, bahaya tu dik oiii..
extreme gak ek lyna ni yer..
jaga2 syg, nnti jatuh taw.. :-)

mama_auni said...

uits..same ngan cik auni la...suke manjat kat situ..pasne xleh nk letak sofa kat situ.bahaya kan..

eima said...

lyna tak jatuh ke bwh tp takut jatuh kerusi tu la...
Fahim tak pandai panjat2 lagi...sbb asal panjat aku jerit cam org gile ..hahaha klakar...


pe la besh sgt tgk org lalu lalang tu ek ...

Zaidah said...

bahayanyer lyna....berani betul dia panjat2 tu...

mamaacha said...

memang bahaya.......nak jadi spidergirl ker lyna

ann @ hatiberbunga said...

uiks!
bahaya tu lyna sayang..
walaupun ada grill, harus lah ia dielakkan. ;)

Sidratul Muntaha said...

bahayanyer..
tgk2kan mamalyna
kang dia tersungkur ke belakng ker..
kat depan tu mmg ler kena tgk lagi betul2..
seriau plak aku nengok.
eeiii..
tegak bulu roma..
tetiab teringat anak kak siti sifir yang jtuh kena pintu pagar umah sendiri..
huuh...

BIONIC WOMEN said...

dulu masa duk tingkat 5 terpkr jugak, seriau kalau Dhiya dah pandai panjat2..tapi alhamdulillah dah dapat tingkat bawah skali..
dulu budak 9bulan jatuh tingkat 3 tu, depan umah kami ni ha..bukak tingkap bilik terpandang tingkap yg budak jatuh tu..kalau jalan kat tepi rumah, macam terdengar2 jer budak tu nangis..huhu

.:mama dhia:. said...

bersyukur jugak sebab umah x de balkoni..
kalo x lg la risau biler anak dah pandai bukak sliding door kan??

Mama AqiL said...

lyna tengok aper tue sayang...

xmau panjat yea.mama sure dok tahan marah je nengok aksi lyna nie...darah tinggi mama ko nanti lyna..wei...

.::Lynn::. said...

tukar kedudukan kerusi.. bahaya tu