Wednesday, December 15, 2010

PONAS! I'm Coming

 Untuk mengelakkan berlakunya tangisan bila hantar ke taska... maka hari ini, ayah lyna terpaksa ngan rela hati membawa anaknyer pegi PONAS
trafik light ni ler yang kami kena pegi kanan
 'yea...yea...tampai (sampai)'.... maka ayahnyer turun sambil memimpin anakanda tersayang... sambil2 tue cek wallet yer... coz kat dalam tue macam2 anakanda boleh capai...
 muka puas hati kerana telah selamat mengepow ayahanda tersayang...
tak cukup anaknyer.... mamalyna pun pow ayah same..hehehhee

hari ini lyna pow ayahnyer : KitKat dan air kotak milo

seperti yang dijangka, hari ini lyna melangkah ke taska ngan senyuman dan lambaian yang penuh kepuasan hati..

16 comments:

mamaqari said...

ponas tu apa?petronas ke??

Nad @ MamaZakwan said...

lama2 pekerja kt petronas tu pun dah kenal lyna dah, hehe..pagi2 ade je pengunjung cilik :)

saya rase, kak ejan kene beli kit kat n air milo kt kedai borong (murah sket) pastu letak stok ni kat petronas, heheh..pg2 tggl amik je ^_^

~aSHa~ said...

eheehehe edisi di pow mmg perkara biasa..

smlm aku kopak duit beli kereta control..adehhh

::Mamalyna:: said...

mamaqari, iyer... ponas is petronas... tempat lyna kopakkan poket ayah die, ehhehe

::Mamalyna:: said...

nad, i think so... camtu ler kut...cadangan yg bagus tue... tp lawak pun iyer jugak.. kan best kalo buat camtu, huhuhu

::Mamalyna:: said...

gidah, tau takpe... asik camtu, pokai mak pak die, hehe

alyyani said...

umpan lyna dgn jajan2. biasa gak buat tu. :)

Hezesuze said...

adehh sekali baca ponas tu weols ingat panas hehehehe

wah gud girl ler lyna ye...tak nanges tapi kene bagi jajan ler pulak hehe

SyaNa said...

hahaha puas aku pk ponas tu nama negeri ke ape
hahhaa petronas ek

budak2 mmg gini, anak sedara aku pn suke ngepow kalo gi ponas
hahaa

mummy_ayu said...

oo..pagi nie dpt gie ponsa..suka yer..

JaSSNaNi said...

kekeke.. biasa la tu.. baru la kita gi keje pun senang ati kan.. sebab anak di tinggalkan ngan senyuman.. :)

adoyai.. hari2 camtu leh kopak ayahnya.. :D :D

::Mamalyna:: said...

alyyani, sebabnyer semalam tak pegi then antar ke taska, nangisler.. takpelah, umpan die sikit supaya tak nangis, riso ati maknyer anak nangis..hehe

::Mamalyna:: said...

heze, ponas tue lyna panggil.. so mamanyer ikutler, hehehe

kopak duit mak pak die ni kalo hari2, hehe

::Mamalyna:: said...

syana, ur turn tak lama lagik tau.. nanti iman pandai demand, sediakan duit ajelah, ehhehe

::Mamalyna:: said...

ayu, akhirnya ejan p ponas ari ni.. tak mo nangis2 lagik..

::Mamalyna:: said...

jassnani, hehehe...memang nak terkopak dah nie, hehe